Asistujem s.r.o.

Všeobecné obchodní podmínky pro služby virtuální asistence

(verze 1.0) 


1. Preambule

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky pro služby virtuální asistence (dále jen „Podmínky“) společnosti Asistujem s.r.o., IČO: 214 19 825, se sídlem Zdislavy z Lemberka 460, 471 25 Jablonné v Podještědí, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, spisová značka C 52009 (dále jen „Poskytovatel“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi (i) Poskytovatelem na straně jedné a (i) fyzickou nebo právnickou osobou, nejde-li o spotřebitele, která užívá Služby poskytované Poskytovatelem, na straně druhé (dále jen „Uživatel“) 

1.2 Každý Uživatel je povinen se předem seznámit s těmito Podmínkami a je povinen je v plném rozsahu dodržovat. Uživatel vyjádří svůj souhlas s Podmínkami tím, že pošle Poskytovateli vyplněnou Objednávku nebo uhradí Cenu Služeb nebo služby Poskytovatele fakticky využívá. 

1.3 Podmínky tvoří nedílnou součástí Smlouvy. Podmínky jsou vyhotoveny v elektronické podobě a jsou dostupné na Internetových stránkách. 


2. Definice

Pojmy a výrazy uvozené velkým písmenem mají shora uvedený význam nebo následující význam:

Cena Služeb“ má význam v článku 5 Podmínek.

Ceník“ znamená ceník Poskytovatele uvedený na Internetových stránkách. 

Den zahájení“ znamená den, který je dle dohody Smluvních stran sjednán jako začátek poskytování služeb.

E-mailová adresa Uživatele“ znamená e-mailovou adresu, kterou Uživatel vyplní v Objednávce nebo jinou e-mailovou adresu, kterou Uživatel ve styku s Poskytovatelem uvede jako svoji kontaktní. 

E-mailová adresa Poskytovatele“ znamená e-mailovou adresu Poskytovatele info@asistujem.cz, případně jinou e-mailovou adresu Poskytovatele, kterou Poskytovatel za účelem doručování Uživateli sdělí.

Internetové stránky“ znamená internetové stránky www.asistujem.cz provozované Poskytovatelem.

Objednávka“ znamená objednávku zaslanou Uživatelem Poskytovateli prostřednictvím Objednávkového formuláře nebo e-mailem dle vzoru zaslaném Poskytovatelem.

Objednávkový formulář“ znamená objednávkový formulář Poskytovatele přístupný na Internetových stránkách.

Služby“ znamená následující činnosti, které Poskytovatel (případně jeho zaměstnanec nebo třetí osoba pověřená Poskytovatelem) vykonává pro Uživatele: (i) řízení příchozích hovorů, (ii) akviziční/retenční volání, (iii) zákaznická péče a volání, (iii) recepční služby, (iv) Vaše virtuální asistentka, (v) VIP Virtuální asistentka a (vi) další služby nabízené Poskytovatelem na Internetových stránkách. 

Tarif“ znamená balíček Služeb s uvedením jeho paušální ceny za jeden měsíc poskytování Služeb společně s uvedením ceny za každou další započatou minutou poskytování Služeb po uplynutí tohoto měsíce.

Smlouva“ – znamená smluvní vztah uzavřený v souladu s Podmínkami mezi Poskytovatelem a Uživatelem.

„Smluvní strana“„Smluvní strany“ znamená Uživatele a Poskytovatele jednotlivě nebo společně. 


3. Uzavření Smlouvy

3.1. Smlouva je uzavřena okamžikem, ve kterém Poskytovatel akceptuje Objednávku Uživatele. Objednávku je možné zaslat Poskytovateli prostřednictvím Objednávkového formuláře nebo e-mailovou zprávou zaslanou na E-mailovou adresu Poskytovatele. 


4. Doba trvání a ukončení Smlouvy

4.1 Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou počínaje Dnem zahájení, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.

4.2 Každá ze Smluvních stran je oprávněna Smlouvu ukončit pouze, pokud tak výslovně stanoví Podmínky nebo tak vyplývá z kogentních ustanovení obecně závazných právních předpisů. Smluvní strany vylučují použití všech dispozitivních ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), jež upravují právo na výpověď, odstoupení či jiné jednostranné ukončení smlouvy. Ustanovení § 1977 až § 1980, § 2002 odst. 1 první věta, a § 2003 odst. 1 Občanského zákoníku se nepoužijí a nahrazují se ustanoveními Podmínek.

4.3. Smlouva může být ukončena dohodou mezi Poskytovatelem a Uživatelem.

4.4 Každá Smluvní strana je oprávněna Smlouvu vypovědět bez uvedení důvodu s výpovědní dobou v délce 1 měsíce, přičemž výpovědní doba začíná běžet prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém je výpověď doručena druhé Smluvní straně.

4.5 Výpověď je možné Smluvní straně poslat prostřednictvím Objednávkového formuláře nebo e-mailovou zprávou zaslanou na E-mailovou adresu Poskytovatele.

4.6 Poskytovatel je rovněž oprávněn od Smlouvy odstoupit, pokud (i) je Uživatel v prodlení s úhradou Ceny služeb nebo jakékoliv její části a dlužnou částku neuhradí ani do 5 pracovních dnů po doručení výzvy Poskytovatele odeslanou na E-mailovou adresa Uživatele nebo (ii) Uživatel poruší jakoukoliv povinnost v Podmínkách a takové porušení nenapraví ani do 5 pracovních dnů po doručení výzvy Poskytovatele odeslanou na E-mailovou adresa Uživatele. Odstoupení je účinné dnem doručení oznámení o odstoupení Uživateli. 

4.7 Odstoupením od Smlouvy zanikají veškerá práva a povinnosti Smluvních stran s výjimkou těch, které vzhledem k jejich povaze a dle vůle Smluvních stran mají trvat i po ukončení Smlouvy.


5. Cena Služeb

5.1. Cena Služeb je specifikována v Ceníku dle Tarifu vybraného Uživatelem.

5.2 Uživatel hradí Cenu Služeb v pravidelných měsíčních platbách předem vždy do posledního dne příslušného kalendářního měsíce, za který jsou Služby poskytovány. Bez ohledu na předchozí větu, první Cenu Služeb je Uživatel povinen uhradit Poskytovateli nejpozději v Den zahájení. Poskytovatel není povinen začít poskytovat Uživateli Služby dříve, než mu Uživatel uhradí Cenu Služeb a Jistotu.

5.3. Cena Služeb bude uhrazena Uživatelem na bankovní účet Poskytovatele, který Poskytovatel za tímto účelem Uživateli sdělí, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak, a to na základě daňového dokladu Poskytovatele který je tento oprávněn vystavit a poslat Uživateli na E-mailovou adresu Uživatele po uzavření Smlouvy (v případě vyúčtování úhrady první Ceny Služeb), resp. do 25. dne příslušného kalendářního měsíce, za který jsou Služby poskytovány příslušného kalendářního měsíce, za který jsou Služby poskytovány (v případě vyúčtování úhrady další Ceny Služeb) .

5.4 Pokud se Den zahájení nebude shodovat s prvním dnem kalendářního měsíce, bude první Cena Služeb hrazena poměrně v rámci příslušného kalendářního měsíce, a to za období počínaje Dnem zahájení a konče uplynutím příslušného kalendářního měsíce. 

5.5. V případě prodlení Uživatele s úhradou Ceny Služby delším než 5 pracovních dnů, je Poskytovatel oprávněn pozastavit počínaje následujícím dnem poskytování Služeb, a jde-li o prodlení s úhradou první Ceny Služeb, je v takovém případě Poskytovatel oprávněn po Uživateli požadovat jednorázovou smluvní pokutu ve výši 500,- Kč (slovy: pět set korun českých). Práva Poskytovatele, zejména právo odstoupit od Smlouvy a práva na náhradu škody tímto nejsou dotčena. 

5.6. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv stávající Tarif měnit či rušit nebo přidat nový Tarif, a tím i ovlivňovat výši Ceny Služeb, a to oznámením zaslaným nejméně 1 týden před příslušnou změnou na             E-mailovou adresu Uživatele. Tato změna je účinná od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém je oznámení zasláno Uživateli.

5.7 Uživatel může kdykoliv v průběhu doby trvání Smlouvy požádat Poskytovatele o změnu Tarifu. Tato změna je účinná od prvního dne následujícím po dni, ve kterém žádost Uživatele o změnu Tarifu zaslána na E-mailová adresa Poskytovatele. 

5.8 Uživatel je povinen společně s úhradou první Ceny Služeb povinen poskytnout Poskytovateli jistotu ve výši Ceny Služeb za období jednoho měsíce, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak (dále jen „Jistota“). Jistota slouží k zajištění veškerých povinností Uživatele vyplývajících ze Smlouvy nebo v souvislosti s ní. Poskytovatel je oprávněn použít Jistotu k úhradě jakýchkoli závazků Uživatele, které jsou po splatnosti. Po oprávněném využití Jistoty Poskytovatelem je Uživatel povinen na žádost Poskytovatele bez zbytečného odkladu doplnit částku Jistoty do původní výše. V souvislosti s ukončením Smlouvy bude pohledávka Uživatele za Poskytovatelem na vrácení Jistoty započítána proti pohledávce Poskytovatele za Uživatelem z titulu úhrady poslední Ceny služeb, a to za předpokladu, že Jistota nebyla použita postupem podle těchto Podmínek nebo nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.

6. Podmínky poskytování Služeb

6.1. Služby jsou Poskytovatelem poskytovány dle Uživatelem vybraného Tarifu.

6.2 Uživatel tímto bere na vědomí, že jako minimální časová jednotka poskytnutých Služeb bude počítáno vždy každých započatých 10 minut poskytování Služeb. 

6.3 Na blížící se vyčerpání času v rámci Tarifu je Poskytovatel povinen Uživatele předem přiměřeným způsobem upozornit.

6.4 Nedohodnou-li se Smluvní strany jinak, nevyčerpaný čas v Tarifu v rámci příslušného měsíce se do dalšího měsíce nepřevádí. 

6.5 V případě, že Uživatel nevyčerpá počet hodin určený pro daný Tarif za jeden měsíc poskytování Služeb, nemá tato skutečnost vliv na výši Ceny Služeb, kterou je Uživatel povinen Poskytovateli hradit.

6.6 Smluvní strany se dohodly na tom, že Poskytovatel je oprávněn užít obecné informace o poskytnutých Službách Uživateli za účelem přiměřeného informování třetích osob (reference), a to formou prezentace na Internetových stránkách a/nebo v propagačních materiálech Poskytovatele.

6.7 Smluvní strany se dále dohodly na tom, že komunikace Poskytovatele s Uživatelem ohledně vhodnosti vybraného Tarifu či jednotlivé Služby v maximálním rozsahu 30 minut měsíčně, nebude započítávána do času čerpaného v rámci vybraného Tarifu. 

7. Práva a povinnosti Poskytovatele

7.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby na základě pokynů Uživatele v rámci vybraného Tarifu.

7.2 Nedohodnou – li se Smluvní strany jinak, je Poskytovatel povinen vždy minimálně jednou měsíčně vyhotovit a zaslat Uživateli na E-mailovou adresu Uživatele pravdivou a úplnou zprávu o Službách poskytnutých Uživateli za příslušné období, a to zpravidla do 7. dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, za který jsou Služby poskytovány . 

7.3 Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn zajišťovat poskytování Služeb rovněž prostřednictvím třetích osob.

7.4 Poskytovatel je kdykoliv oprávněn Podmínky změnit či doplňovat. Změnu Poskytovatel oznámí Uživateli na E-mailovou adresu Uživatele a/nebo uvedením nové verze Podmínek na Internetových stránkách. Konkrétní smluvní vztah založený Smlouvou se však bude vždy řídit zněním Podmínek platných a účinných ke dni uzavření dané Smlouvy.

7.5 Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn odmítnout poskytování Služeb, v případě, že požadavky Uživatele ohledně způsobu poskytování Služeb jsou v rozporu s dobrými mravy či obecně závaznými právními předpisy nebo v rozporu se zájmy Poskytovatele. 


8. Práva a povinnosti Uživatele

8.1. Uživatel je povinen za poskytování Služeb hradit Poskytovateli Cenu Služeb.

8.2. Uživatel je povinen užívat Služby takovým způsobem, který nepovede k porušení práv a/nebo k jakémukoliv poškození práv Poskytovatele a třetích osob.

8.3. Uživatel je povinen v rámci Objednávky i v dalším styku s Poskytovatelem uvádět vždy pravdivé kontaktní údaje za účelem plnění Smlouvy a udržovat tyto údaje aktuální. 

8.4 Hodlá-li Uživatel sdílet část vybraného Tarifu s jinými uživateli, je povinen o tom Poskytovatele předem informovat na E-mailovou adresu Poskytovatele. 

8.5. Uživatel je povinen poskytnout Poskytovateli veškerou nezbytnou součinnost pro zajištění řádného poskytování Služeb. 

9. Odpovědnost za vady, omezení odpovědnosti a náhrada škody

9.1 Uživatel může uplatnit právo z vady Služeb bez zbytečného odkladu. Je-li vada odstranitelná, může se domáhat buďto odstranění vady, anebo přiměřené slevy z Ceny Služeb. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni Služby řádně užívat, může Uživatel odstoupit od Smlouvy nebo se domáhat přiměřené slevy z Ceny Služeb.

9.2 Při uplatnění jakékoli práva z vadného plnění je Uživatel povinen na E-mailovou adresu Poskytovatele bez zbytečného odkladu po zjištění vadného plnění ze strany Poskytovatele, sdělit vadu Služeb a tuto podrobně popsat.

9.3 Poskytovatel vyřídí reklamaci (tj. včetně případného odstranění vady) Uživatele ve lhůtě bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. 

9.4. Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené vyšší mocí. 

9.5. Poskytovatel neodpovídá za jednání Uživatele ani za jeho způsob užívání Služeb, zejména takový, který není v souladu s Podmínkami a/nebo se zákonem, ani za škody a újmu takto vzniklou. 

10. Osobní údaje

10.1 Zpracování osobních údajů se řídí Podmínkami ochrany osobních údajů uvedenými na Internetových stránkách. 


11. Zachování mlčenlivosti

11.1 Smluvní strany budou se všemi informacemi poskytnutými druhou Smluvní stranou zacházet jako s důvěrnými a nebudou tyto informace poskytovat třetím osobám s výjimkou zákonem stanovených případů. Smluvní strany jsou oprávněny sdělit takové informace svým právním, daňovým a jiným poradcům. 


12. Závěrečná ustanovení

12.1 Smluvní vztahy vzniklé na základě Podmínek se řídí výlučně českým právním řádem, zejména Občanským zákoníkem. 

12.2 V případě, že některé ustanovení Podmínek je nebo se stane neplatným, neúčinným nebo neproveditelným, použije se namísto takového ustanovení to ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Tím není dotčena platnost, účinnost a proveditelnost ostatních ustanovení Podmínek nebo Podmínek jako celku. 

12.3 Jakékoliv spory, jež vzniknou z Podmínek nebo v souvislosti s nimi, budou řešeny obecnými soudy České republiky. 

12.4 Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. 

12.5. Podmínky nabývají účinnosti dnem 1. srpna 2024. 


Poptávkový formulář​

Prosím, vyplňte podrobnosti.​