Je to tak jednoduché!

Průběh spolupráce​

Asistence pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Pobavíme se o Vaši představě ideální asistentky

Úvodní schůzka kde si ujasníme očekávání a požadavky klienta. Zároveň na základě vstupních otázek určíme ideální vstupní tarif a tak určíme i orientační cenu spolupráce.

Sestavení ideálního scénáře

Dalším krokem je pak sestavení scénáře podle kterého budou telefonáty, nebo úkoly probíhat s ohledem na požadavky a očekávání klienta. Ujasníme si detaily a čas spuštění spolupráce.

Seznámení asistentky se scénářem

Po ujasnění detailů scénáře se předá k prostudování a seznámí osobní asistentce, která v případě potřeby kontaktuje klienta pro dodatečné zodpovězení otázek.​

Šetřete svůj čas se svojí novou asistentkou!

Pote je vše již připraveno ke spuštění. Po vzájemném odsouhlasení nebo uplynutí společně domluveného termínu se asistent vrhne do práce.​

Zeptejte se nás na cokoliv

Kontaktní formulář

Jsme tu pro Vás. Neváhejte se nás na cokoliv zeptat.

Virtuální asistent pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Případové studie

Jak jsme vyřešili reálné problémy našich klientů

Jak Vám pomůže asistent pro vaše podnikání

Je osobní asistentka pro Vás?

Máte toho až nad hlavu?​

Přetíženi úkoly a snažíte se zvládnout vše sami? Nastal čas na strategickou delegaci práce. Nabízíme podporu podnikatelům v široké škále činností – od jednoduché korektury textů přes správu příchozích hovorů až po komplexní jazykové překlady. Máme kapacity a dovednosti k zastání opravdu širokého spektra úkolů – ulehčíme vám, abyste se mohli plně věnovat růstu vašeho podnikání.

Virtuální asistentka pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Máte toho až nad hlavu?

Jste přetíženi úkoly a snažíte se zvládnout vše sami? Nastal čas na strategickou delegaci práce. Nabízíme asistenci podnikatelům v široké škále činností – od jednoduché korektury textů přes správu příchozích hovorů až po komplexní jazykové překlady. Máme kapacity a dovednosti k zastání opravdu širokého spektra úkolů – ulehčíme vám, abyste se mohli plně věnovat růstu vašeho podnikání.

Vše spolu vyřešíme.

Při úvodní schůzce důkladně probereme vaše představy, zadané úkoly, a společně identifikujeme aktivity, které jsou ideální k delegaci. Následně vytvoříme detailní scénář, podle kterého bude vaše zadání pečlivě dodržováno. Pro jednodušší úkony připravíme jasné instrukce.

V průběhu schůzky se také dohodneme na tarifu, který bude ideálně odpovídat vašim potřebám, a všechny relevantní informace předáme naší asistentce. To jí umožní se s materiálem důkladně seznámit a v případě potřeby položit dodatečné otázky.

Virtuální asistentka pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Start spolupráce!

Jakmile máme jasno ve všech detailích, není na co čekat. Podle zadaného termínu se vrhneme s chutí do práce.

V prvním týdnu spolupráce si naplánujeme krátký videohovor, kde probereme, jestli je vše realizováno podle vašich představ a zda vše funguje bez problémů. Následně už vám nezbývá nic jiného, než si užívat nově nabytý čas!

Virtuální asistentka pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Start spolupráce!

Jakmile máme jasno ve všech detailích, není na co čekat. Podle zadaného termínu se vrhneme s chutí do práce.

V prvním týdnu spolupráce si naplánujeme krátký videohovor, kde probereme, jestli je vše realizováno podle vašich představ a zda vše funguje bez problémů. Následně už vám nezbývá nic jiného, než si užívat nově nabytý čas!

Zeptejte se nás na cokoliv