Jak jsme pomohli Společnosti Grou.cz ušetřit 424 800Kč za rok!

Jak jsme pomohli Společnosti Grou.cz ušetřit 424 800Kč za rok!

Grou.cz je Marketingová digitální agentura, která se zaměřuje na výkonnostní reklamu pomocí komplexního prodejního funnelu a to nejen v Čechách, ale pro celou EU. Za 3 roky působení společnost obsloužila už více jak 500 spokojených klientů.

Zadání Grou.cz znělo takto:

Potřebovali jsme profesionální telefonickou zákaznickou podporu, protože měsíčně zpracováváme více než 300 příchozích hovorů. Často se stává, že klienti volají během schůzek nebo v okamžicích, kdy se jim nemůžeme plně věnovat, což snižuje kvalitu naší zákaznické péče a zároveň zvyšuje denní stres a tlak.

Pokud bychom chtěli vše zvládat sami, museli bychom zaměstnat jednu až dvě asistentky na plný úvazek a vybavit kancelář, což by zahrnovalo náklady na nábor a školení.

Z těchto důvodů jsme hledali jiné řešení.

Požadavky a cíle které chceme spoluprací dosáhnout:

Sháněli jsme optimální řešení pro nepřetržitou zákaznickou linku, které by minimalizovalo náklady na personál a zahrnovalo:

  • Profesionální komunikaci
  • Proaktivní přístup
  • Efektivitu a rychlost v odbavení hovorů
  • Maximální dostupnost pro klienty (24/7)
  • Důvěryhodnost
  • Schopnost pracovat v našem interním systému
  • Uklidnění klientů
  • Okamžité předání závažných informací manažerům
  • Minimalizaci nákladů při maximálním počtu odbavených hovorů
  • Zodpovězení běžných dotazů
  • Správu kalendářů

Chtěli jsme také sledovat činnost našich obchodníků a zajistit, aby systém byl efektivní bez potřeby dlouhého zaškolování a časově náročné kontroly. Naše prioritou bylo najít řešení, které by zefektivnilo provoz bez velkých investic do zaškolení nových operátorů, vybavení kanceláří a zázemí, stejně jako bez nutnosti zvládání dovolených, nemocí a směnného provozu.

 
 
 
 

Jak jsme celou situaci vyřešily a jaké to mělo výsledky:

Manažer Osobní asistentky s námi probral všechny možnosti a my jsme jí poskytli potřebné materiály a postupy, které mají být dodržovány.(udělal se takový scénář)

Hovory podle vytíženosti na náš kontaktní telefon jsou nyní přesměrovány na linku Osobní asistentky. Tato linka zpracovává hovory od zájemců o naše služby nebo stávající klienty. Asistentka zadává kontakty do našeho interního systému a předává je konkrétnímu obchodníkovi nebo manažerovi projektu. Manažer poté řeší dotazy podle stanovených priorit a nemusí ztrácet čas zvedáním telefonu během schůzek. Díky tomuto systému jsme nyní schopni efektivně prioritizovat všechny došlé hovory, které vyžadují další řešení s konkrétním manažerem nebo obchodníkem.

 
 
 
 

Co k tomu říká Grou.cz

´´Pokud bychom si najali 1-2 asistentky, které by zajistily obsluhu klientů 8 hodin denně, stálo by nás to minimálně 55 000 až 100 000 Kč měsíčně. K tomu bychom museli připočítat náklady na kancelář, technické zázemí, licence pro práci s hovory, nábor zaměstnanců, náhradu za dovolené a nemoci, a také bychom museli investovat čas do školení, vedení a kontroly. Díky Osobní asistentce jsme tyto výdaje ušetřili.

Naši klienti obdrží absolutně profesionální servis, protože se vždy dovolají a na hovory mimo pracovní dobu nebo o víkendech se vždy odpovídá zpětným voláním. Když si potřebuji něco ověřit, dostáváme emailové notifikace o každém hovoru, který asistentky uskuteční, včetně specifického zápisu – vše je tedy pečlivě evidováno a dohledatelné.

Jsem velmi spokojen s Osobní asistentkou, jak z hlediska profesionality, tak z hlediska finanční úspory pro naši firmu. Asistujem.cz musíme jedině doporučit! ´´Grou.cz - Logo

Kontaktní formulář

Jsme tu pro Vás. Neváhejte se nás na cokoliv zeptat.

Virtuální asistent pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Poptávkový formulář

Prosím, vyplňte podrobnosti.