Efektivita bez kompromisů: Virtuální asistenti jako motor malých firem

Efektivita bez kompromisů: Virtuální asistenti jako motor malých firem


Je pondělí 11 hodin dopoledne. Místo vzrušení z nadcházejících obchodních prezentací a vítězství v minulotýdenních kontraktech vás zaplavuje tíživý pocit.

Jste zasypáni nekončícím proudem nepřečtených emailů. Musíte aktualizovat vaše CRM, zorganizovat plán na konferenci příští měsíc a dokončit nahrávání blogových příspěvků, které jste napsali minulý měsíc.

Místo těch vysněných 35 hodin pracovního týdne se díváte na 60 hodin (pokud máte štěstí). A to nejhorší je, že většinu těchto hodin zaplní úkoly, které vás nebaví.

Tak jaké je řešení? Určitě to není vyhoření a přepracování. Pravděpodobně potřebujete virtuálního asistenta pro malou firmu.

Pokračujte ve čtení a zjistěte, jak vám VA(Virtuální asistent) může proměnit pracovní hodiny ze stresu a přetížení v produktivitu.

O čem se dnes pobavíme

Co je virtuální asistent pro malou firmu?
Kdy si máte najmout virtuálního asistenta?
Co může virtuální asistent udělat pro malou firmu?
Jaké jsou výhody najmutí virtuálního asistenta?
Může vám VA ušetřit peníze?
Rozjeďte svou malou firmu s virtuálním asistentem od Asistujem.cz
Co je virtuální asistent pro malou firmu?
Virtuální asistent (VA) pro malou firmu je osoba, která poskytuje různé služby podnikatelům či firmám z dálky.

Protože pracují online, nazývají se “virtuální” asistenti.

VA obvykle pomáhají majitelům malých firem tím, že se starají o únavné a opakující se úkoly, které zabírají příliš mnoho času.

Virtuální asistenti mohou malým firmám pomoci s různorodými specifickými úkoly, včetně:

Administrativní podpora
Řízení projektů
Správa kalendáře
Webdesign
Telefonní hovory
Marketing na sociálních médiích
Obecné podnikové operace
Majitelé malých firem často zjišťují, že potřebují pomoc s opakujícími se úkoly, jako jsou ty výše uvedené. Ale jak rozšiřují své podnikání, nemusí chtít najímat plnočasového zaměstnance nebo osobního asistenta na tyto úkoly.

Pro udržení nízkých nákladů a pokračování ve škálování většina majitelů malých firem shledává efektivnější outsourcing úkolů virtuálnímu asistentovi.

Kdy si máte najmout virtuálního asistenta?
Podnikatelé, majitelé firem a manažeři ztrácí každý týden hodiny práce na rutinních činnostech. Pracovníci věnují přibližně 62 procent pracovního dne opakujícím se,

banálním úkolům.

Šedesát dva procent z osmihodinového dne je přibližně pět hodin.

Představte si, co byste mohli dokázat s dalšími pěti hodinami denně.

Věnovali byste více času prezentaci vašeho podnikání investorům? Vyvinuli byste tu novou funkci, kterou všichni uživatelé chtějí? Mohli byste skončit pracovní den o pár hodin dříve. Volba je na vás.

Kromě získání cenného času je skutečným rizikem vyhoření, pokud se snažíte sami zvládnout všechny vaše administrační a plánovací úkoly. Každý podnikatel nebo majitel firmy vám řekne, že je snadné upadnout do pasti přepracování.

Jedna historická studie zjistila, že většina majitelů malých firem pracuje dvakrát více než zaměstnanci. Více než 30 procent řeklo, že pracují více než 50 hodin týdně a 25 procent řeklo, že pracují více než 60 hodin týdně.

Pokud se přepracováváte nebo vás nebaví nudné úkoly, je čas přenést své pracovní zatížení na zkušeného a profesionálního VA.

Budete překvapeni, kolik času získáte zpět a jak můžete tento časový úspor reinvestovat do svého pracovního nebo osobního života.

Co může virtuální asistent udělat pro malou firmu?

Virtuální asistenti se starají o ty otravné, časově náročné, opakující se úkoly, které vám snědí váš cenný pracovní týden.

Tyto úkoly se liší pro každou osobu. Ale zde je několik příkladů úkolů, které majitelé firem často outsourcují VA:

Administrativní úkoly: Zahrnuje správu emailů, plánování schůzek, správu databází klientů, zadávání dat a organizaci a koordinaci schůzek.
Správa sociálních médií: VA může spravovat profily společnosti na sociálních médiích, plánovat příspěvky, reagovat na sledující a analyzovat metriky zapojení.
Správa obsahu: Nahrávání blogových příspěvků, jednoduchý grafický design, úprava videí a další.
Zákaznický servis: Zvládání dotazů zákazníků, zpětné vazby a stížností emailem, chatem nebo telefonem.
Výzkum: VA by mohl shromažďovat informace o konkurenci, hledat nové dodavatele nebo sledovat trendy v odvětví.
Správa webu: Aktualizace obsahu na webu, jednoduché řešení problémů a někdy i složitější úkoly, pokud má potřebné dovednosti.
Účetnictví: Správa výdajů, fakturace a další finanční úkoly. Přesto by mohlo být vhodnější najmout profesionálního účetního nebo knihovníka na složitější fin

anční úkoly.
Emailový marketing: Nastavení emailových kampaní, správa seznamů předplatitelů a analýza výkonu kampaně.
Plánování akcí: Koordinace webinářů, workshopů nebo dokonce fyzických akcí.
Cestovní uspořádání: Rezervace letů a hotelů a další nezbytné cestovní úpravy.

Jaké jsou výhody najmutí virtuálního asistenta?

Spolupráce s virtuálními asistenty vám vrací čas, abyste se mohli soustředit na cenné úkoly, které pohánějí váš podnik.

Outsourcing rutinních úkolů
Opakující se úkoly, jako je správa emailů, plánování na sociálních médiích a zadávání dat, vám snědí pracovní týden.

Šokující je, že někteří z častých uživatelů emailů věnují emailům samotným více než osm hodin týdně. VA může vstoupit a zvládnout tyto úkoly, aby už pro vás nebyly břemenem.

Lukáš Holubík, CEO marketingové agentury Grou.cz, sdílí, jak byl přeplněn administrativními úkoly, které zabraly významnou část jeho pracovního týdne.

Vysvětluje, jak věnoval téměř 15 hodin týdně emailové korespondenci a plánování schůzek.

“Můj VA převzal tyto zodpovědnosti a zefektivnil proces. Nastavením filtrů, organizováním mého inboxu a převzetím kontroly nad pozvánkami do kalendáře VA snížil můj čas věnovaný emailům a plánování na pouhé tři hodiny týdně,” říká Lukáš.

“Několik měsíců později jsem si uvědomil, že každý týden věnuji zhruba 10 hodin zadávání dat a udržování záznamů o klientech. S pomocí mého VA se to snížilo na pouhé 2 hodiny díky jejich znalostem nástrojů CRM a efektivním technikám zpracování dat,” vysvětluje.

Prací s VA už nemusel Lukáš mít starosti s nudnými úkoly. Místo toho se mohl trochu odpočinout, když se o vše postaral osobní virtuální asistent.

Zvyšte svou produktivitu

Když nemusíte dělat opakující se úkoly, budete mít čas soustředit se na naléhavější úkoly. Navíc nebudete mít rozptylování nebo stres ze zvládání emailových upozornění nebo zadávání dat.

Lukáš z Grou.cz vysvětluje, jak mu VA pomohl ušetřit čas, který mohl použít na jiné aktivity.

“Celkově jsem si najmutím VA dokázal znovu ušetřit asi 25 hodin z mého 40hodinového pracovního týdne, což mi umožnilo soustředit se na základní obchodní strategie, networking a dokonce i na nějaký osobní čas.”

Může vám virtuální asistent ušetřit peníze?

Zaměstnání virtuálního asistenta přinese vašemu podnikání cennou úsporu. Nejenže ušetříte čas, který můžete věnovat hodnotnějším aktivitám, ale vyhnete se také nákladům spojeným s najímáním plnohodnotného administrativního asistenta.

Ať už najmete virtuálního asistenta na volné noze, na částečný úvazek, či na plný úvazek, náklady budou nižší než u interního výkonného asistenta.

Existuje také možnost spolupráce se spravovanou službou virtuálních asistentů, jako je Asistujem.cz.

I když práce se spravovanou společností virtuálních asistentů může představovat větší počáteční investici, nemusíte sami provádět výběr, najímání a řízení VA – firma to udělá za vás.

Jaká je typická hodinová sazba pro virtuálního asistenta? Hodinové sazby virtuálních asistentů se liší v závislosti na zkušenostech a dovednostech. Podle studie společnosti Zippia je průměrná hodinová sazba virtuálních asistentů v USA 29,19 dolaru za hodinu v Čechách to pak je 577Kč. Sazby se obvykle pohybují od 500 do 800 korun za hodinu v závislosti na umístění, zkušenostech, úrovni angličtiny a souboru dovedností.

Na platformách jako Asistujem.cz uvidíte velké rozpětí dovedností a naceňování.

Například virtuální asistent se sídlem v Praze pravděpodobně účtuje více než virtuální asistent v Ústí nebo v Liberci. To je způsobeno rozdílem v nákladech na živobytí.

Podívejte se na cenové varianty spolupráce.

Pokud byste dali přednost službě Asistujem.cz, kde nemusíte řešit administrativu spojenou s vyhledáváním, najímáním a školením VA: Asistujem nabízí již od 3 hodin podpory a měsíční cenové balíčky začínají na 2900 Kč.

Tato paušální cenová struktura zahrnuje spolupráci s manažerem teamu, který vám pomůže získat maximum z vašeho VA. Navíc váš přidělený asistent minimálně již prošel dvouměsíčním intenzivním školením,než vůbec začal na klientech pracovat. Máte také přístup k školenému záložnímu asistentovi, pokud váš primární VA není dostupný.

Pokud hledáte VA, který převezme monotónní úkoly bez nutnosti dalšího dohledu a vytváření více administrativy pro vás, pak je spravovaná služba VA pravděpodobně vaší nejlepší volbou.

Rozšiřte svůj malý podnik s virtuálním asistentem od Asitujem.cz. Zachraňujeme majitele malých podniků před vyhořením a přetížením. Místo toho, abyste hodiny věnovali monotónním opakujícím se úkolům, nechte VA, aby se o tyto úkoly postarali za vás.

Společnost na virtuálního asistenta může zlepšit vaší pracovní efektivitu a usnadnit vaše soustředění na růst podniku. Jakmile začnete s VA pracovat, budete překvapeni, kolik více času budete mít.

Jste připraveni najít dalších 25 hodin nebo více týdně? Zjistěte více o tom, jak vám najmutí spravovaného virtuálního asistenta ušetří čas. Nebo se obraťte přímo na nás a mi vám rádi poradíme!

Kontaktní formulář

Jsme tu pro Vás. Neváhejte se nás na cokoliv zeptat.

Virtuální asistent pro vaše podnikání | Asistujem.cz

Poptávkový formulář

Prosím, vyplňte podrobnosti.